Pages

19.9.09

Bayram Şekeri Al Öyle Git!

sabah daha afyonum patlamamış, 20 dk olmuş ki ben uyumuşum. kapı yokum evde ayağını yemeden çalmaya devam ediyor.

/kuş sesi zili ama bildiğiniz kuş değil önceki hayatında dinazormuş mesela!/

hani sırf gıcıklığına atlet don katı da açarım ben o kapıyı ya hadi bozmayalım tipimizi. hiç üşenmedim girdim duş aldım

/kapı ötüyor!/

en cici elbiselerimi giydim, parfümümü sıktım en ücra noktama kadar, tam açıyorum derken aynada saçları gördüm hemen jöleli bir müdahale ile saçımı da hallettim. çok cici olmalıydım

/zira o saatte gelen bu kadar inat insan kişi, olsa olsa hayati bir işareti bağrıma basacak bir evliyadır düşüncesi mevcut bende!/

oldumda! yaklaşık sıkılmadan yarım saat öten kapıya vakur tavırlarla yaklaşıp kapıyı açtım ve unuttuğum bir günü kuyruğa girmiş takriben 16 çocuk ellerinde poşetle hatırlattı. arefe günü!
hadi bea ulan bugün son mu oruç düşünceleriyle girdim çocuklara çikolata verip kafalarını okşamak suretiyle az biraz şirin göründüm. hüzün yaptım çok az, kapattım kapıyı uyudum anasını satim!

/burda zaman hızlıca akıyor şimdi!/

uyandım! herşeyin farkındaydım artık bugün arefe günü, yarın bayram, ramazan bitti, mesaj mı atsam millete, bloğa mı yazsam, komşularıma mı sarılsam telaşesiyle caddeye çıkıp turlamak fikrinde durdum.

/nerden nereye!/

evime yeni geldim bilgisayarı da az önce açtım. bayram namazını bekleyemedim;
bayramınız mübarek olsun efendim!

/ayrıca çocukları da severim!/

0 Kere Tükürdüler, Elhamdulillah...:

Yorum Gönder

Bir de sen tükür şu kulağın suratına!