Pages

30.10.10

Benim De Söyleyeceklerim Vardı Ulan!

Kızların o sesi kısılasıca kriptolu kriptolu konuşmaları, karşısındaki erkek suretine, mimiklerine yaptırdıkları açma germe hareketlerinin bir anlamı olmalı. Kız konuşuyor karşında acılı bir durum anlatıyor sırıtıyor diye sırıtıyorsun. Komik bişe anlatıyor üzülüyor sen de üzülüyorsun. Ne anlatacağının kararında ne susacağının. Masadaki kül tablasının etrafında parmağını çeviriyor sen de çay bardağınla oynuyorsun. Saçıyla oynuyor, sakalını sıvazlıyorsun. Beden diline have/has takısı alan bütün salak halleri o yapıyor diye sen de present halin simple'ı oluyorsun.. Beni normalde izaha getireceğim konu mühim olmasa bu tiplerle yan masaya bile otutturamazsın. Ama brehh işte brehhh...

Neyse kız kısmı işte iki alkol aldığında başlıyor başı oynamaya. Hal bu ya başı oynayan maddelerin götüde oynar. Ha bu bide uzayda yer kaplıyorsa işte buna.. Ya ziktir et onu şimdi. Kız içti arkadaşım kısacası. Ama ne içti. İçti de çekti elini saçından, kıçından kül tablasından. İstediğim paso konuşan, anlatan kız modeli değildi aslında bişe izah etmem lazımdı ama hiç değilse elimiz oramızda buramızda değildi.. Sorularım vardı işaretleri götüme çok az mesafede pusu atmış. Def etmeliydim onun içinde cümle kurmalıydım ama kurdurmadı vatandaş kişi. Az önce her tarafı elleyen kız şimdi sadece konuşuyor ve acayip ağlıyordu. Ama anlattıkları flash tv' de kocasını küçük bacısına kayarken yakalamış kadının hazin hikayesi kadar ilginçti gerçekten.

Ertesi günü bi buluşma teklifi daha aldım. Ses çok tedirgin ve telaşlıydı. Çevresinde seksi halkalar çizmek için bir kül tablası bulamamış kadın vardı seste. Neyse benim söyleyeceklerim de arada nanay olmuş ertesinde ben de söyleyeceklerimi hızlıca söyler kalkarım dedim eyvallah dedim. Daha oturur oturmaz "dün ben sana ne anlattım?" diye sordu. İçki işte bu her kötü itirafın anasıdır bebeğim. Ben de anlattım sakince. "valla Hülyacım geçen hafta sen bide Osman bizim Tunaların evinde hoppidi hoppidi yapmışınız. Arada senin bekaret bizlere ömür olmuş. Ama bekaretin bereketi işte yanınızda hap varmış filan....". Oha dedi. Ben de gerçekten bi tarafsız gözle baktım da orda "hoppidi hoppidi" ifadesi sanki biraz kaba gibi durdu. Ama geri adım atmadım "valla sen aynen böyle anlattın. Hatta Osman şapmış bah ona bayılmışsın..." diye mevzuyu zengin içeriğe boğacaktım ki "neyse işte öyle Hülyacım" dedim kapattım. Zeytin yağı salgıladım üste çıktım. Baktılar kaliteliyim, yaprak dolmalarına karıştırıldım. Lezzetime doyulmadı. Ellerine aldılar beni hafif sıktılar sonra o dayanılmaz lezzete eriştiler.

/sen acıkmışın dayı, o yol Manavgata gider yanlış yere saptık dön geriye.../

Ağladı baya. Artık dünden kaldı da ben mi farketmedim bilmiyorum da gözleri aynen bi tavuk götünü andırıncaya kadar ağladı. Bizim konu piç oldu arada tabi. Neyse sustu yine başladı kültablasıyla uğraşmaya laa havlee demeye kalmadı yine başladı. "ya kabakulak ben kendimi niden biraz oruspu hissetim ki?"

Şimdi öncelikle taktir edersiniz ki orda "oruspu" değil "orospu" olacak. Biliyorsunuz oruspu Kemer yöresinde tatile gelen çılgın rus kadınlara çılgın türk gençlerinin koyduğu genel bir isim. Bir diğer konu "biraz orospu" diye bişe olmaz. O küçültme kelimeleri böyle şeylere küçüklük sıfatı versin diye ortaya çıkarılmamış. Ayrıca öyle sevgiliyle hoppidi hoppidiler de hemen kızı orospu etmez. Ama kadın kesin eder. Sorgusuzca sevişmiş her maktülde görüldüğü gibi Hülyada' da sorgusuzca sevişmeden sonra yapılan sorgulamanın getirdiği pişmanlık var. Ama o pişmanlığın süresi genellikle 3 ile 7 gün arasında değişir ki bu süre zarfından sonra Osman'a tekrar telefon açılır tekrar zarf atılır.

Ama esas dikkat edilmesi gereken mevzu, o göz yaşları hiç bir vakit doğum kontrol haplarının yerini tutmaz. Sonra nur topu gibi bi çocuk haberi aldığında Osman büyük ihtimalle "aradığınız kişiye ulaşılamıyor" kadar uzak bir yere taşınır, siz de o nur topunu nerenize sokacağınızı şaşırırsınız. Ha bunda Osman' ı ve ırkdaşlarını yaradılış olarak pesefenk olarak görürseniz o zaman yanlış olur. Öyle her cinsel talebin arka planına "erkeklerden nefret ediyorum. hepsi kocaman bi pesefenkmiş" dersek, Fatmagül sosyolojisini anlayamayız.

Tabi benim Hülyaya konuşacağım konu prefabrik bir evin çatısına kaynak oldu gitti. Ama şu kadar söyliyim; durum çok vahim.

foto sahibinin eline sağlık

7 Kere Tükürdüler, Elhamdulillah...:

Anken Stein ©8ex-en8 dedi ki...

Senin bu tek cümlede işi bitirmene hastayım; Öyle her cinsel talebin arka planına "erkeklerden nefret ediyorum. hepsi kocaman bi pesefenkmiş" dersek, Fatmagül sosyolojisini anlayamayız.

POSTACI dedi ki...

Getir kulağını bişey söylicem: "olur öyle şeyler."

Mustafa Türkan dedi ki...

http://www.mustafaturkan.com/genel/benimde-artik-bir-mimim-var.html Kabakulak mimlendin dostum :D

Kabakulak Kocakulakoğlu dedi ki...

hajılar teşekkür. mustafa yavrımsenin olayını zaten yaptıh.
@postacı kulağıma öyle fısıldama huylanıyorum.
@8ex-en8 bende senin o tek cümleleri bulmana hastayım hajı :)

hepimiz birbirimize hasta olduğumuza göre öperin.

kirliselpak dedi ki...

simdi sakin ol.. bırak elindeki o hulyayı yere, bir kaza cıkmadan.. :)

Kabakulak Kocakulakoğlu dedi ki...

hülyaya söyle sen onu :) bi kaza çıkmadan bırahsın :=)

Adsız dedi ki...

haplı isteksiz s.... prefabrikli panjurlu ev olmaz mı hülya? :)hoppidi hopidi, fatmagüle bakmıştım

Yorum Gönder

Bir de sen tükür şu kulağın suratına!