Pages

18.9.09

Uyuyamamak Problemdir!

sözlüğe yazıyorum bir de blog yapıyorum diyorsanız bazı sosyal mesajlar sizin elinize de bakar demektir. gelelim cümlenin hamile olduğu yavruya;
uzundur yatamıyorum,

/ne hoş bir şimdiki zaman tadı değil mi?!/

hani önceleri nasıl yatamıyorum soruları soramayacak kadar uzun zamanım kalmadığı için belki de bilincin halı altına süpürmüşlüğüm olabilir. ama resmen özlüyorum yastığa 5 kala uyku haline geçişime şaşırmadığım günlerimi.

/çok da fifi diyenlere konunun alayınızı ilgilendiren bölümü geliyor!/

bu özlem içerisinde sabah kalktım hemde bütün gece yatamadan. hiç üşenmedim açtım google babayı, araştıralım dedim insan neden uyuyamaz.
sonuç şaşırtıcı; zaten çoğunuz uyuyamıyormuşsunuz. %90 gibi hemen hemen bütün sülalemin içerisinde bulunduğu büyük çoğunluk uyku sorunu çekiyor buluyormuş kendini yastığa kafayı koyduktan sonra. %90 ın içinde hemen hemen hiç çocuk yok

/bebek demiyorum bak türkçemi kendine bulaştırma!/

istatistikler giderek acayipleşirken sorunu açıklamış üroloji uzamanı bir teyze

/şaka ya ne ürolojisi hem de teyze zuhaha!/

deniyor ki;

içinize attığınız tüm tepkiler uymanıza nanik çekiyor. yani bir gün boyunca küfredilecek yere ben terbiyeliyim ayarı çekerek, kafa göz dalınacak yerde hadi büyüklük bende kalsıncılık tamam adamı dış dünyada ahlaklı yapıyor ama uyuku sorununu da yanında getiriyor. yukarda bahsi geçmişti çocukların hemen hemen tamamı hemen uyuyabiliyormuş diye.

/çıkarsamayı da siz yapacaksınız artık!/

tepkilerinize mani olmak suretiyle uykunuzu b.k etmeniz sizi geceleri şu kitaı okudum mu acayip uyuruma götürebilir ama tıp yemiyor böyle şeyleri sayın okur uyurlar... tıp diyor ki; tepkilerini delikanlı gibi ortaya koymayanların alayının ta...

/ki tıp böyle şeyler söylemez; sorun uyuyamıyorum!/

gibi değilde abi rahat olun ya kimseye söyleyeceğiniz içinizde kalması patlar, uyuyamazsınız, uyudum sanar uykunun dinlendirici devresine geçemezsiniz, sonra hiç olmadık şeylere çatarsınız diyor.
gelelim sosyal mesaja; takma herşeyi diye sizi teskin etmeye çalışanlardan başlayarak uykunuzun hesabını sorun ve o %10 luk halk içinde "psikopat" diye adlandırılan süpersonik uyuyan insanlardan olun!

Ben tıpa güvenerek yazıyorum sinirlendirmeyin elimde kocaman bir beyzbol sopası var artık.!

0 Kere Tükürdüler, Elhamdulillah...:

Yorum Gönder

Bir de sen tükür şu kulağın suratına!