Pages

15.9.09

Call Of Duty 4 ve Zaman Manyaklığı!

okurum, yazarım, dikkat kesilir, küfreder, şakalaşırım bazende oyun oynarım. Fifa serisini takip etmişliğim vardır mesela 97 den bu yana, call of duty' nin ilk oyununu oldukça kıytırık bulmam nedeniyle delta force takipçiliğim sürdü bir zaman o da bilgisayarımın şu an elinizdeki cep telefonundan daha az işlevli olması nedeniyle

/elinizdeki cep telefonuyla başladım, daha neler biliyorum neler!/

takipçiliğimiz sona erdi bende yeni oyunlara zaten zıt gitmekteyim irticacılığıyla dos oyunlarına döndüm.

/tarih yakın tarih aklınıza 90 lar gelmesin!/

elbette oyun manyaklığım yok ama hangimizin canı arada sıkılmıyo ki?

/samimi olayım; yemeyin lan beni hepiniz oynadınız!/

sonraları yeni bir bilgisayarı valla bacım için istiyorum ayağıyla aldırdık çok şükür.

/her ne kadar bacım pek görmesede!/

benim de isteklerim değişti tabi sardırdım bir parça call of duty'e bi baktım tam benlik arada evde bile elimi silah şekline sokup adam geliyo mu la koridordan kafasına sıkmam lazım ki tek atışta ölsün şerefsiz paranoyasına girmek hoşuma gitti belki de.
komşumuzun zıpır çocuğundan geçenlerde call of duty 4 modern warfare oyununu aldım kurdum ve her zamanki sapıklığım ile oyunu en zor modda başladım oynamaya

/sadece kelimelerde değil oyunlarda da artistlik yani!/

arkadaş her bölüm benim tonla ölümüm oluyor, o kadar ölümden sonra hayata küsüyordum az daha. ben daha yeni askerliğe gidecek bir tc vatandaşıyım psikolojim inanılmaz kötü.
hele bir bölüm var oynayanlar bilir, böyle 15 sene öncesi diyipo bir bölüme götürüyor önünüzde bir tane komutanımsı dandikov

/olay çernobilde geçiyor o yüzden dandikov yoksa sıradan bir dandik!/

arkasından koşturuyorsunuz bi ton badire atlattıktan sonra bu dandikov bir artislik yapim derken düşen helikopterin altında kalıyor

/aynı zamanda; malov. salakov. öküzov. nasıl ayar etti bak yine beni!/

sizin helikopter gelene kadar görev bu adamı bi ton rus askerinden korumak. adamı taşıyıp bir yere otutturuyorsunuz o çay sigara yapıyor siz paso ölüyorsunuz.

/30 kişi dövdü beni anne!/

ta ki meşgul bir adam olduğumu hatırlayana kadar böyle 1 hafta bölümü geçemedik. sonra aklıma şu hile olayları geldi hani kullandığımda kendimi az biraz ezik hissediyorum ama inanınız ki harbi meşgul bir adam olmasam kullanmam

/ya anlamıyorsunuz! uyanamıyorum bazen iftarı kaçırıyorum!/

hileler sayesinde oyunu bitirdim oyunu oynar halde olanlar varsa süper sonik bir gıcıklık yapıp sonunu söyleyecem; o 15 sene önce bi b.ku yiyemeyerek öldüremediğiniz amcayı fokuslu bir efektle öldürüyor, oyunun verdiği ekstra uçak kurtarmaca oyununu da oynayıp oyunda emeği olanlara fatihayı okuyup kapatıyorsunuz.

/okumasaydın banane!/

yarım elma, gönül alma hesabı şimdi hilelerin yarısını sizle paylaşcam

/yok artık yemedin dimi!/

hilelerin tamamı şu şekilde;

Oyundaki “in-game” oyun ayarlarından “console” seçeneğini aktif hale getirdikten
sonra oyun içinde “~” tuşuna basınca gelen konsol ekranına önce "seta
thereisacow 1337" yazıp enter’a basıyoruz. Sonrasında daspdevmapyazıp yine
enter’a basınca oyun hileler aktif olarak tekrar başlayacak. Hata için
endişelenmeyin, return game ile kaldığınız yerden devam edin oyun tekrar
başladığında; Konsol ekranında yazılabilecek kodlar ve işlevleri:
give all:
Bütün silahları almanıza yarargod: Ölümsüzlük modunotarget: Düşmanlar sizi
görmezden gelirgive ammo: Mühimmatınızı doldururjump_height #: Yerçekimini
değiştirmenizi sağlar (Normalde = 39)timescale #: Zamanı (Normalde =
1.00)cg_LaserForceOn 1: Bütün silahlara lazer görüş desteği sağlargive :
İstenilen eşyayı verirdemigod : Ölümsüz olursunuz ancak yara alınca ekran
sallanmaya devam ederr_fullbright : Birçok şeyi görmenizi
kolaylaştırırcg_drawGun : Silahınızdan kurtulursunuzcg_fov : Bütün silahlarla
zoom yapabilmenizi sağlar.

/hile olayı alıntı tabiki de benim böyle bir yazı üslubum yok bi kere ben ağzı bozuk bir yazarım!/

0 Kere Tükürdüler, Elhamdulillah...:

Yorum Gönder

Bir de sen tükür şu kulağın suratına!