18.10.10

Fakir Fakirin Dostudur!

Merhaba değerli Sierra Leone halkı. Bu yazıyı size artık uluslararası bir kimliğe bürünmek ihtiyacından yazıyorum. Sizi googlda "dünyanın en fakir ülkesi" diye arattım öyle buldum. Bende çok fakir bir adamım. Önceleri sizinle ne kadar çok ortak yönümün olduğunu düşünüyordum sonra görsellere girdiğimde hemen hemen hiç birinizin sağlam bir tarafı kalmadığını görünce size ne anlatacağımı şaşırdım. Ama yine de zorluk görmüş, meteliğe zırnık atılacak kadar bile metelik sahibi olmamış insanlarsınız. Beni yine en iyi siz anlarsınız.

Siz bu yazıyı artık yabancı ünlülerin bile kullandığı "google translate" sitesini kullanarak anladığınız bir dile çevirebilirsiniz. Kendi dilinizi büyük bir ihtimal bulamazsınız ama illaki sizin kanınızı emmeyi kongo kenelerinden daha iyi bilen, hatta muhtemelen mevzu bahis kenelere kan emerek öldürmeyi ilaçlarını satmak için öğretmiş kraliçe kene bir devlet size de kendi dilini öğretmiştir. Hah işte o dile çevirir öyle okursunuz. Sıkıntı olmaz dostlar. Gerçek sıkıntı sizin için bilgisayar ne sorusu? breh. breh.

Varan -1 
Siz aşka inanır mısınız değerli Sierra Leonelılar? Bizim burda hiç rastlamadım ama sizin orda harbi kendilerini güldüren erkeklerden mi hoşlanıyor kadınlar? Yani bizim bu beyaz gençliğin diline pelesenk olmuş böyle birşey, ama ben hiç güldürdüğüm bir kızın benden hoşlandığına şahit olmadım. Ya ben harbi malım, ya da bizim kızlar biraz da ortamda hesaba bakmadan adisyonun arasına üç beş yüzlüğü koyan arkadaşları daha yanık yürekli görüyorlar.

Geçen bir düğüne katıldık ailecek. Düğünün gelini Pelin diye bir deşet-ül hülya. Ufaklıktan tanırım ben Pelin' i. Aşıktım lan işte. Aynı servisle okula giderdik, yanıma otursun diye iki yanımı da boşaltırdım da o gider arabanın en yakışıklısının yanındaki zübüğü benim yanıma yollar, onun yanına otururdu. Liseye giderken evlerinin önünde toplaşan erkek ahalisi birbirine girer o da içerden "evlerinin önü boyalı direk" şarkısını açar pencerenin dibinde kafasını seksice sağa sola sallardı. Üniversitede üniversitenin en popüler yakışıklılarıyla karşılıklı aşk yaşardı. Derken üniversiteden sonra evlendi...

Bizim bildiğimiz Pelin aşka inanırdı sonradan öğrendik ki paraya inanır olmuş onu da düğününde babası sandığımız para ihtiyacı olan üniversitelilere tango oynattıran adamla evlendiğini öğrendiğimizde anladık. Ha gönül bu tabi ne bıldırcın çocuklara kondu ona da konar dedik. Hatta ne fesatız diye fesat hasetimize sövdük. Sövdük diye dilimize acı biberler sürdük. Kıskandık dedik tövbe ettik. Ama sonradan bu amca Pelin'i kendi evlerinde üniversiteli sevgililerinden biriyle kamasutra halinde basınca iyice emin olduk. Sövdüğümüze, dilimize sürdüğümüze, tövbemize pişman olduk. Ama Pelin toplumda yapmacık bir gülücük bile sağlayamayan kocasına da çok gülerdi. Biz ordan mort olduk. Sonuçta ben ne Pelin' in kocasını aldattığı yakışıklı adamdım, ne de para babası kocası.

Varan -2

Annem bundan 9 ay öncesiydi sizin oralarda neslinin Amerikalı coniler tarafından tüketildiği Bizon kürkü aldı. Efendim annem, kapitale az biraz katkı yapmadığı zaman dudağı seyrilen bir aile dostumuzun kürk almasına karşılık yaptı bunu. Annemden gören bir apartman kadın da gitti aynısını aldı. Derken sizin bir mahalle dolusu bizonunuz daha rahmetli olmuş oldu. Babama "5 taksit 100 liradan yaptırdıh işte üsütüme heç mi bişe almiyim" diye acitasyon karışımı yutturdu. Aradan geçti 9 ay, 9 aydır anname taksit parası veren babam daha yeni çakozladı davayı. "Ulan gadın bu 5 ay değil miydi?" diye soruyor, annem "taaaamm işte 3 ay kaldı." diye babamın beyin alyuvarlarıyla çaça yapıyor. Babam dönüyor bana "ulan kabakulak biz 9 aydır buna para vermiyor muyuz?" diye soruyor ben dudak büküyorum. Hatta omuzlarımı silkiyor, sonra geri dönüyorum. Çünkü benim gördüğüm anamın retinasını bana böğürtmüş gözlerini babam görmüyor. Ama sonuçta bunlar para var ki oluyor...

Neyse... Ben Onu Dimek İstemedim Sayın Erdoğan...

Biz parayı seviyoruz değerli Sierra Leone halkı bizim sıkıntımız varsa para. Sıkıntımız yoksa yine para. Bizim aklımıza sizler gelmezsiniz. Bizim sıkıntılarımız siz olamazsınız. Bizim sıkıntılarımız sizin kopmuş kolunuz, bacağınız olmaz. Sizin uzuvlarınızın olmadığını aktaracağımız kapitalizim size satmak isteyeceği Trabzon burmalarını, Erzurum bileziklerini nereye takacağını sorgular. Sizin derdinizi dinleyenler sizin asimilasyon kıvamından çıkabileceğinizden tırsar biraz daha sizi ve uzuvlarınızı keser. Size derdini anlatacak olanlar parasızlığı size anlatmaya kalkarlar. Bu döndü kızı döngü böyle doğmuş böyle döner...

Bu dönüşe oha ulan diyenler genelde şuradalar; http://www.unicef.org/

5 Kere Tükürdüler, Elhamdulillah...:

8ex-en8 dedi ki...

varan 1 olayını takma kafaya kanka ...

gunesyuksel dedi ki...

nann eskiden parasızdım. simdi ise borcluyum. daha da beter duruma gidiyoz! erdogana bunu demek istemedim de ne demek istedim?.. sana bi iş bulalım, maksat parasında değil, amac evden uzaklasmak, anneden kacmak. ben sırf bu yuzden evlendim, gene rahat yok gestapodan:) heheheheheh sübhaneke amin!

KabaKulak dedi ki...

@8ex-en8 kanka o bana tahıyor yav. yohsa yemişim pelinini hatta hepsini :)

@güneş lan erdoğan senin erdoğan değil. :) iş buldum bu arada yavrım. nerelerde kaldın sen bilmedim :) ;Sen evlenince çoh değiştin lan çoh isyankeş çoh böyle sübhaneke gördüm seni. ):

Rukas Kahraman dedi ki...

süper bir yazı, facebooktan nefret etmekle beraber, ordan duyuracağım
pelin gibiler yüzünden tüm erkeklerden aynı muameleyi görüyoruz, onlar bir de unutulmuyor hep baş tacı oluyor. annemin de vardı kürkü, sıkışınca hep satmayı düşünürüm,erdoğana van minuteler olsun falan da unicefe girip bakacağım bu duruma !!! insanlık ölmemiştir belki vefada semtse de !!!

KabaKulak dedi ki...

@Rukas bu nasıl bi şuursuzluksa ben yeni gordm yorumunu ıyıde oldu borsa-hisse drken beyni götüne dönmüs ahalinin. Müdürler önunde iliklenen her ceket sahibi bilmelidir ki az brazında da saygı beslenmelıdir olmayana. Boyun büken herkesin gün gelir ensesinden vurur felek ya inşallah tez vurur.

Yorum Gönder

Bir de sen tükür şu kulağın suratına!