Pages

1.6.10

İsrail Sıçtı Bez Getir, Cıvık Sıçtı Tez Getir!

"Bugün buraya bir elimde silah bir elimde zeytin dalıyla geldim. Elimde zeytin dalı kalsın istiyorum, silah değil!"
Yaser Arafat

Nersinden tutsam zehir, neresinden tutsam bomba, silah, ölüm.... Çünkü tutacağım yer israil. Evet. İsrail bütün dünyaya barış istemiyorum diye bağırdı. Savaş uğrunda savaşırım. Öldürürüm. Kan içerim dedi. İçsin yarasın. Ama hepsi haram olsun.

Hiç haklı göremedim ben bu ülkeyi. Birileri gibi "ama hepsi aynı değil" de diyemedim. Diyemiyorum evet önyargılarım var ve Einstain amca doğru söylüyor gidin atom parçalayın benim ön yargılarımla uğraşmayın.

Yapılan oylamaya göre israil halkının %90 gibi yüksek salak marjı olaya eywallah diyor. Zamanında aynı zulümleri çekmiş bir millet diyor bunu ve %90 gibi aklı selim cevap verebilecek herkes böyle söylüyor. Annemin dayıları daha iyi insanlar demektir bu.

Ya dünya? Yani bu olayın yanlışını daha iyi görmek için başbakanın çıkıp "çok yanlış bir olay oldu alayınızın a.q!" demesi mi lazım. BM güvenlik konseyi olağanüstü toplanacakta bizim dış işleri bakanı "bak dünya böyle böyle bu adamlar çok yanlış yapmışlar, bildiğin yaramazlık!" diyecek de diğer ülkeler öyle mi anlayacak harbi yanlış hareket diye? Nasıl denyo bir dünyada yaşıyoruz. Gerçi israili barındıran dünyadan ne beklenir?

israili haklı gören, aynı devlette, aynı havayı soluduğumuz 6 köşegenli insan kişiler var öte yandan. Hani hep öyle olur. Bizden başka bütün ülkeler haksız bile olsa çıkar nasıl haklı olduğunu dünyaya gösterir. Evde annaneler bile son oturuştan sonra, kendini, çocuğunu, torununu bırakır o devlete hayır-hasenat duası eder. Biz silme haklı olduğumuz konuda milletçe bir araya gelipte nasıl haklı olduğumuzu gösteremeyiz. Hatta kavga ederiz. Kâh ben haklıyım sen haksız, kâh ikimizde haklıyız ama ben daha haklıyım kavgası.

israil en başta uluslararası sularda gezinen bir gemiye baskın yapmasıyla her nerede haklılığı varsa orada kaybetmiştir. Sen diyelim gidiyorsun fakir aileye erzak yardımına. Onun yanındaki evde o komşuya, evindeki babayı sevmiyorum ayarı vermiş, arada denk getirirse çocukları dövüyor, adapsız, yersiz, sever hareketiyle kulaklarını çekiyor. Evine erzağı götürürken bu seni yolda yakalıyor. İyi bi dövüyor. Demez misin "ulan godoş sanane?!" Olay tam olarak bu. israil eli çükünde gezerken arada çükünden çekiyor, filistine tokadı yapıştırıyor. Sonra tekrar çüküne sokuyor aynı ellerle yemek filan yiyor. Öyle pislik bir devlet hasılı.

Bunun duru,susu nasıl olur bilmem ama, ben israil denen katil, terörist bir kabileyle aynı dünyada yaşamak istemiyorum. Bırakalım bu tür zihniyetler mağara duvarlarında, hak ettikleri yerde kalsınlar. Devlet dediğin barış için uzanmış zeytin dalını adamın götüne sokmaya kalkmaz.

Yaser Arafat öyle söyledi de noldu, silahı kendi insanlarında kaldı, zeydin dalıyla gömüldü...

Not: israil şahsıma göre özel bir isim olmadığı için baş harfi küçük kullanıldı, biz arkadaş arasında şerefsiz, godoş, pezevenk, silsilesini zittiğim gibi ifadeleri "israil" kelimesi altında topladık. 

1 Kere Tükürdüler, Elhamdulillah...:

pjeiline dedi ki...

beyendim.haklısın bi an önce marsta falan suyu neyin bulsalar da taşınsalar.sen sağ ben selamet...

Yorum Gönder

Bir de sen tükür şu kulağın suratına!