Pages

4.6.10

Ben En Çok Babamı Sevdim!

Benim anne baba ayrımım ilk kez hangisini daha fazla seviyorsun sorusuyla başladı. Bu soru aslında annemle iç ve dış bağlarımı tümden bitirmemin sebebidir. Çünkü sorgulama başlatmıştır beyinde; anne mi baba mı? komşu kızı çiğdem mi? köpeğimiz tony mi? Aslında en güzeli tony' i nöbete dikip Çiğdemle öpüşmek.....

/Neyse çocuk aklıydı işte sorgularken arada aklım başka konulara kayıyordu!/

Aslında soru bana sorulacak soru değil. Tamam çocuk işte ne cevap verirse versin, ne yaparsa yapsın isterse Çiğdemi önümüzde yalasın yutsun biz de ona erotizmin vazgeçilmezi saksafon çalalım diye bakılıyor ama 30 yaşına çok yakın bir mesafede adamın aklına geliyor "denyolar bana bunu soruyorlardı" diye. Demek ki etkiliyor psikolojiyi.

Soru anneme babama sorulacak soru. Hanginiz bu çocuğu daha çok seviyorsunuz diye. Maksat çocuk duysun görsün hangisi daha çok seviyor. Hangisi onun için daha uzun süre amuda kalkıp bekleyecek gibi kanıtlarla desteklemek değil.  Çocuk bal gibi anlıyor kimin daha çok sevdiğini. Hepimiz çocuk olduk onun güveniyle hepimizin hatırladığını sanıyorum.
/Göt etmeyin şimdi beni. Hatırladınız dimi?!/

Ben babamı daha çok seviyordum. Çünkü o da beni daha çok seviyordu. Annem için üst katta ki burak çok daha değerliydi. Her dakka evde Burağın o süper cevapları, o süper desleri konuşuldu. Sadece bizim evde değil onların evinde de öyle oldu. Burak alındı kucaklara. Burak keşke onun oğlu olsaydı. Burak hiç değilse damat olsun ama kertilecek kız daha doğmadı. Burak anahaberlere çıkacak çocuk, bu kabakulağı alt yazıyla geçseler harf ziyanı. Burak büyüyünce "Alen Delon" gibi olur bizim oğlanın kulakları daha ne kadar büyür?Burak nerede? Burak evlendi! Burak süper iş bulmuş! Burak çok akıllı! Burak girdi 27 sine hala çok özledik, tutsak yakalasak da öpsek.... allalaşşkına iğrençleşmeyin.

Daha çocuktum ben üniversite kazandığımda. liseyi sonuncu olarak bitirdiğimde okulun müdürü götüne ahtapot yapışmış gibi bağırıyordu. "çok enteresan bir olaya şahidiz. İlk defa okul birincisi ve sonuncusu aynı sınıfta ilkin sonuncuyu alkışlayalım..." çok komik bir adamdı gerçekten. O kadar eğlendik ki o gün. Büyü bozulmasın diye ben bir daha hiç o lisenin etrafndan yürümedim. Annem durumu haklı bir tepki olarak karşıladı. Bu nasıl bir iş. Tamam ben milletin çocuğu gibi değilim de bu kadında az biraz milletin anası gibi olamaz mıydı. Ne bilim milletin çocuğuna biri bi laf etse anası ilkin hukuk kitabını yalar yutar. Bakar ki adamı iti götüne sokmanın bir cezası yok. Tinerci çocuklara şarap aldırır illegal yollarla öğretmene tıpa taktırır. Meleğe çevirir 1 günde kötek sonrası kulağına fısıldanan isme karşı. Bizim annenin ezberi kuvvetlidir; "çalışsaydın". Çalıştığımız zaman "çalışıyon da nolcak adam mı olacan?" Çiğdemi öptüğümüz zaman "sapık". Yav kurtulsak ya şu negatif yüklü sıfatlardan. Tamam son bi gerizekalı diyim kapatalım. Olsun bakalım...

Babam sonuna kadar destek oldu. Klip yapçam dedim arka fon müziğini dizlerinde şak şak yaparak oluşturdu. Maça gidecem dedim kramponlarımı, dizliklerimi taşıdı, bana faul yapanlara indi tirbünden faul yaptı. Karne baştan başa zayıf dedim, din kültürü, beden? diye sordu, onlarda zayıf dedim, olsun oğlum düzeltirsin özellikle o ikisini dedi. Okula gitmiyorum dedim, gel benim yanımda otur çay da var ye iç benim aslan oğlum dedi. Baba Çiğdemi öpçem dedim siper oldu. Baba müdür beni böle böle köpek yerine koymadı dedim, adamın ağzını yüzünü hala karısı bile ayırt edemiyor. Baba para lazım dedim limitsiz kredi kartını gönderdi. Arkasına da beraber trabzon sahilinde kızlarla çekildiğimiz fotoğrafı koymuş. Yok onu koymamış. Hatta bunların hiçbiri olmamış. Ama hiç değilse köstek de olmamış. Sen bilirsin gibi bir sikine sallamamanın, iyi niyete dönüştüğü o sonsuz mutluluk anını tattırmış bana. Ben bu adamı sevmiyim de kimi sevim

O soru hiç sorulmamış, ben bunları hiç sorgulamamış olabilirdim. Kim bundan rahatsızlık duyardı ki?

fotos camberos

3 Kere Tükürdüler, Elhamdulillah...:

Adsız dedi ki...

Çiğdem öpüldü mü neticede?

Kabakulak Kocakulakoğlu dedi ki...

Öptüm :) hem Çiğdemle sonraları çok seviyeli bi ilişkimiz oldu. O zamanlar öğrendim ki zaten o merdiven altı onun yeriymiş. Değişen benmişim. :((:(

Elçin Gören dedi ki...

Missssss gibi yazmışsın adam!

Yorum Gönder

Bir de sen tükür şu kulağın suratına!