Pages

24.1.10

O Güzel Anın Ölümsüz Karesine Hönkürüyorum!


Askerlin bende arkadaşlık yönüyle ayrı bir tanımı var; daha önce hiç hasbihal olmamış başka başka şehirlerden genç insan topluluğunun en azından hiç olmadı kendi memleketlisini bulmasıyla sevindirik olduğu, takım arkadaşlarından günde sadece 5 saatliğine uyku sırasında ayrı kaldığı bıdı bıdı bıdı... uzatırım da gider. Bizim topluluk geneli okumuş adam olmuş adamlardan ileri gelmiş gibi görünse de yemin töreninde ve buna binayen gerçekleşen fotoğraf çekimi günlerinde

/toplamda 3 gün sürüyor bu fotoğraf çekimleri!/

belli oldu ki erkeğin okumuşu filan olmaz. Erkek erkektir. 50 gün dişi namına gram nasip almayan bir tümen adam, yemin töreninde nümunelilk koyulmuş 2 dişi subayı görünce ne disiplin kaldı, ne hiza, ne de nizam.

Yemin töreni sonrası kaynayan kanları yüzbaşının adeleli kolları yatıştırdı elbette.

/ama kim nereden bilsin ki yüzbaşının en küçük bacısı subay olmuş!/

Asker adam nankör diyor komutanlar katılmıyorum kardeşim. Adamlar hakkını hukukunu aramakta. Yukarda benim asker tanımımı okudunuz buyrun askerin TSK tanımına bakalım;

"Asker ihtiyaçları devlet tarafından karşılanan kamuflaj giymiş paso nöbet tutan kişi."

Tabi burada ihtiyaç kavramının tam olarak açıklanmamasından kaynaklanan talihsiz bir anlam kayması var. İhtiyaç derken bir kısım asker devletin bütün ihtiyaçları karşılamasından yana ki biz öyle devlete pezevenk muamelesi yapan adamların eline elinbe vuruyor, akıllı ol diye uyarılarımızı yapıyoruz. Ama dişili görüp götü düştüğünde de kafasına vurmuyoruz.

/bilmem anlatabildim mi!/

Erkeklerin böylesine zor durumlarını kamuyla paylaştık. Bunun fotoğraflara yansımasını ne siz sorun ne ben söyliyim. Yukardaki fotoğrafı google da kolayca buldum. Fotoğraf komik başlık altında sergilenmiş. Bundan ne anlıyoruz; demek ki siteyi yapan ya erkek değil, ya askerlik yapmamış ya da askerlikte çektirdiği tek bir fotoğraf yok. Toplamda 550 adet fotoğraf çektirdik. Fotoğrafların sadece 3 tanesi değişik. Diğer fotoğraflarda da sadece kişiler değişik pozlar yukarıdakinden daha feci.

/buradaki "feci" siviller için, askerler için mükemmel pozlar var içerisinde!/

Maşallah yazısı, nazar boncuğu, tütsü, taşlama ıvır zıvır yapsam yine nazarlara geliriz, yine geliriz... Bu fotoğraf mevzusunu daha fazla uzatmaya hacet görmüyorum.

Sivil hayatı özlediğimi belirtir, yakında görüşmek üzere esen kalın diliyorum...

0 Kere Tükürdüler, Elhamdulillah...:

Yorum Gönder

Bir de sen tükür şu kulağın suratına!