Pages

30.1.10

Kokuşmuş İç Organlarından Sen Sorumlusun!

Şimdi zaman itiraf zamanı. Tamam artık sabırsal itekleme hücrelerimin pıtır pıtır döküldüğü yerdeyim. Kafamda doldur boşaltların zulmü var. Hayatımda yeni değişiklikler istiyorum. Kendi kendime yaptığım saftirik çürük yumurta kokulu osuruklara neden olan, turp, yumurta, süt sentezi gibi değişiklikler değil adam akıllı değişiklikler.

Botlarımın iplerini değiştirdim. Dolabıma arto'nun fotoğrafını yapıştırdım. Yarım santim uzunluğundaki alaburuz tıraşı saç modeline sahip saçlarımı sağa tarıyorum artık. Ama olmadı mı olmuyor. 170 kişinin sardalya hizasında izlediği, askerlikteki tek değişikliğin sahibi filmlerden de toplu fısırlaşmalardan dolayı bi bok anlamadığımızdan artık sabit kanal olarak sesin çok önem zuhur etmediği görsele dönük fation tv açık kalıyor devamlı suretle.

Şimdi ben buradan bunları yazıyorum ama ben bunun tehlikeli olanını da icra ettim bu hafta başında. Sivil hayatta göz göze gelmeyi beyinsel rolanti sayacağım adamlara böyle mallamasına yakındım. Omuzunda iki çizgiyi mekanı da askeriye göre rütbeli kurum / kuruluş

/kişi demiyorum ki adam değil o belli olsun!/

bu içsel temaşamın yüzüne yansımasıyla bi değişti. Patates gibi ama daha bi yer elması tipinin burun tarafını şöyle önden çekişli araçların ani duruşu gibi bi çekti. "O kadar değişiklik istiyosan senin çarşını iptal ederiz görürsün burda değişikliği!" diye usturupsuz, ukala, mesnetsiz, yersiz bi tehdit savurdu. Hani "adam yerine koymuştum da anlattım" diyecek oldum sonra vazgeçtim. Gram muhabbetten nasip almamış adama, proglamlanmışlığının vermiş olduğu anlayabileceği tek kelime "emredersiniz!" komutunu yazdım döndüm götümü gittim.

Yumurtanın g.te dayandığı o heyecan dolu çarşı gününe yaklaştıkça da bu çarşı olayını halletmem lazım geldiğimi gördüm.Bütün hafta nöbet beklemekten, bıyıklı sakallı gıllı kadınların haşin bakışlarıyla iğrenmekten, komutan nasihati dinlemekten, hep aynı şarkıları söylemekten bıkmış bir asker olarak tükürülen herşeyin yalanmasının daha hayırlı bir harekete daha yakın olduğunu gördüm.

/artık ne tükürmüşsem yala yala bitmedi!/

Askeri ortamda uygun bir ortam sağlayamamanın eşsiz ızdırabının adı bu. Pirim yaptığım tek iş komutanların taklidi. Onu da ilkokula başladığım yıllarda daha anasının süper yuvasında vitaminliğe bile erememiş yavrucanlara yaptığımız için sadece daha fazla abi çekmelerine sebep oluyor. Komutanların kriptolanmış frekanslarına üç cümleden fazla girilmeye çalıştığım an mavi ekran hatasını gözümün dipçiğinde buluyorum.

Neyse artık komedyanın geçmişteki trajedyalardan oluştuğunu savunan psikorokrat görüşün bir mensubuyum. Öyle olmasa babalarımızın askerlik zamanında ana avrat bacı sülale birliği tanımacasına yaptığı cinsel istilanın muhatabı komutan, er ve erbaşları günümüzde yüzü gülerek anlatmaz değil mi?

0 Kere Tükürdüler, Elhamdulillah...:

Yorum Gönder

Bir de sen tükür şu kulağın suratına!